Infolinia BOŚ

Infolinia-BOŚ

Możliwość szybkiego kontaktu z bankiem to podstawa. Sprawdzamy, jak wygląda to w przypadku infolinii Banku Ochrony Środowiska.

Bank Ochrony Środowiska (potocznie znany jako BOŚ Bank) to polski bank, którego akcje są notowane na warszawskiej giełdzie od 1997 roku. Bank od ponad 20 lat współpracuje z polskimi klientami, pokazując, jak dzięki ekologii możliwe jest dobre zarabianie i oszczędzanie. Wyróżnikiem tej instytucji na rynku polskim jest skupienie się na finansowaniu ekologicznych przedsięwzięć oraz promowanie ekologicznego stylu życia.

Oferta

BOŚ Bank to oferta skierowana do klientów indywidualnych i korporacyjnych. Ci pierwsi mogą liczyć na innowacyjne i nagradzane produkty wzbogacone o „zielone korzyści”. Ci drudzy mogą z kolei liczyć na kredyty preferencyjne na ochronę środowiska. BOŚ Bank w ciągu 24 lat działania przeznaczył na projekty ekologiczne około 15,1 miliardów złotych.

Kontakt z klientem najważniejszy

Z racji tego, że dobre usługi nie są możliwe bez transparentności i łatwości kontaktu BOŚ Bank daje swoim klientom do dyspozycji Infolinię, która odpowie na ich wszystkie wątpliwości.

Infolinia banku jest czynna w czasie:

  • PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK: w godz. 7.45-21.00.
  • SOBOTA: w godz. 10.00–18.00.

Numery telefonów:

  • 801 355 455 – można na niego dzwonić zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych. Koszt połączenia jest zgodny z aktualnym cennikiem naszego operatora.
  • +48 22 543 34 34 – na ten numer również można dzwonić z telefonów stacjonarnych i komórkowych. Tak jak w poprzednim przypadku opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem naszego operatora.

Pomoc oferowana na infolinii

Infolinia BOŚ Banku oferuje standardową pomoc w zakresie oferty oraz aktualnych usług. Konsultanci odpowiedzą na wszystkie nurtujące ich pytania. Jeśli będzie taka konieczność umówią nas na spotkanie z konsultantem w placówce.

W razie problemów

Dwa podane wyżej numery infolinii BOŚ Banku służą również do komunikacji w razie kradzieży lub zgubienia karty bankowej. W takiej sytuacji należy wybrać jeden z numerów infolinii i szybko zastrzec kartę. W ten sposób uda nam się uniknąć potencjalnych strat finansowych.